תפריט

חיים בריא

מאת: רגב פנאן
22/03/2018

ראשי >

קבלו טיפ שבועי.

הקפידו להימתח-שפרו את גמישות השרירים ותיהנו מחיים בריאים,יעילים ואיכות תנועה גבוהה.

אם אתם אנשים מן השורה,עוסקים בספורט כתחביב,ספורטאים תחרותיים או אנשים המעוניינים לשפר את איכות ביצוע הפעולות היום יומיות,התחילו להכניס 10-15 דקות ביום של רוטינת מתיחות על מנת להאריך שרירים,רצועות,גידים,ולמנוע כאבים החלים על גופכם כתוצאה מאורח החיים האינטנסיבי שלכם.

 

לשיפור טווח אלסטי של שריר נזדקק להחזיק במתיחה 30-90 שניות במתיחה.הקפידו למתוח את כל הכשרירים הגדולים קודם,ולאחר מכן את השרירים הקטנים.

הקפידו על נשימות עמוקות בזמן המתיחה,התרכזו ולאט לאט העמיקו או האריכו את המתיה.
מיתחו כנגד כאב המתיחה המינימלי ולא כאב חד או גדול מדי.

רוטינת המתיחות באם תבוצע על בסיס קבוע תגרום לכם להרגיש במוכנות גבוהה יותר לפעולות הפונקציונאליות .

dfgsdf

הימנעו מישיבות ממושכות או שהייה במנחים לא נוחים לעמוד השדרה ומערכת שרירית ונסו לשמור על תנועתיות מרובה במהלך היום.

כיום ישנם פתרונות רבים גם במשרדים ובמקומות שונים שמטרתם למנוע ישיבות ממושכות ומציעות פתרונות כמו עמדות מחשב בעמידה,ישיבה על פיזיו בול במקום כסא,ושלל פעילויות ספורטביות שנועדו לשפר את ביצועי וריכוז העובדים ולסייע בשיפור איכות חייהם.

לאנשים העוסקים בספורט מתיחות הוגמישות הם מרכיב חשוב מאוד לשיפור ביצועים ספורטיביים וכלי משמעותי למניעת פציעות והתאוששות.

dfgsdf

כיווצי השריר,העומסים הרבים החלים עליו ועייפות המערכת השרירית גורמים להתקצרות ובעזרת מתיחות ננסה לשמור ושלפר על אורך השריר וטווחי תנועה יעילים ותקינים.

התחילו במתיחות בעמידה ולאחר מכן בצעו בשכיבה וישיבה על הקרקע,כל מתיחה 30-90 שניות,התרכזו בזמן המתיחה,שאפו מאף ונישפו מהפה בצורה סדירה ולא מאולצת.

אז קחו לכם רבע שעה בכל יום,לא משנה באיזה שלב, והימתחו.


קישור ×