תפריט
כפתור ימני - כרטיסים כפתור אמצעי - ניהול מנוי כפתור אמצעי - חנות
כפתור ימני - כרטיסים כפתור אמצעי - ניהול מנוי כפתור אמצעי - חנות

יחד כל הדרך

השותפות הכי משתלמת בעולם שממציא עצמו בכל רגע מחדש

15/10/2019  |  מאת: מייק אזולאי
ראשי · חדשות · יחד כל הדרך
יחד כל הדרך
פרסום נמצא סביבנו, בתוכנו ואפילו חלק ממה שאנחנו כבר המון שנים. בעולם האינסטנט המהיר שכולנו חלק ממנו, נהיה מאוד קשה לשים לב לפרסומות, מה שהופך את חיי חברות מוצרי צריכה, הלבשה, נדל"ן, משרדי פרסום ועוד להרבה יותר מורכבים. אם לפני כמה שנים מפרסמים היו יושבים במשבצות מנוטרלות מתוכן המשודר בטלוויזיה ובאינטרנט, בשנים האחרונות מפרסמים וחברות הפכו להיות התוכן. 

אנחנו רואים את זה בתכניות בישול מושתתות על מוצרים של חברות, תכניות לייף סטייל עם אנשי תוכן מטעם החברות, תכניות ריאליטי, צרכנות ואפילו מגזיני חדשות - הכל התערבב לחלוטין וקשה לדעת מהו תוכן שיווקי ומהו תוכן חדשותי או פרשני פרופר. גם על עולם הספורט זה לא פסח.

אם לפני לא מעט שנים מפרסמות היו מופיעות על החולצה כנותן חסות ראשית או חתומות עם שחקן כפרזנטור בכדי להיראות בכל המדיות האפשריות, כיום החברות מחפשות את "המעבר". הן מבקשות לייצר חיבור רגשי למותג שיגרום לנו לעשות פעולה ולרכוש אותו. 

אנחנו רואים זאת בעולם הטניס כשענקית יפנית לוקחת את רוג'ר פדרר כפרזנטור והופכת אותו לשותף פעיל בעיצוב קולקציות בהשראתו. אנחנו מבחינים בכך עם חיבור של לברון ג'יימס כדובר ומשפיען מטעם "נייקי" לקהילות רלוונטיות. זה קיים בעוד אין-ספור דוגמאות. אצלנו בביצה הלוקאלית החיים עוד יותר מורכבים.



אין בישראל תרבות ספורט כמו בארצות הברית, שבה שחקן מצטיין נחשב כמוביל דעה וסלב הוליוודי כך שאוהדים יקנו חולצת משחק הנושאת את שמו וייצאו איתה לבר השכונתי לשתות בירה. פרסום סטנדרטי של מותגים סביב המגרש ועל המגרש נשחק עם הזמן ומאבד מערכו ועוצמתו. כן, מה לעשות, אנחנו לא נשענים על תקציבי עתק מחברות נפט או מועדוני כדורגל מקדמת הבמה העולמית שמחזיקים אותנו. מה כן מחזיק אותנו? חיבור אמיתי ורגשי עם המפרסם. 

במקרה של מכבי, יותר נכון לומר שותף עסקי, זה אולי קצת לא ברור, אבל מפרסמים במכבי הם בהחלט שותפים עסקיים לכל דבר ורובם הגדול נמצא איתנו המון שנים. זהו מצב נדיר בעולם של מספרים, בו כל חברה מחפשת כמה החזר השקעה מדיד היא מקבלת עבור תקציב פרסום באיזושהי מדיה.

דווקא מתוך כל הקושי הזה אנחנו כמועדון ומותג, בלי קשר להצלחות על המגרש, צומחים מכיוון שאנחנו עובדים בלשמר את הקשר עם השותפים שלנו. FOX, DHL, nike ועוד הרבה חברות גדולות ומכובדות הן רק חלק מהדוגמאות להליכה לאורך זמן בדרך משותפת. 

הקשר נרקם ומודגש דרך חיבור לפעילויות משותפות בדיגיטל, במגרש ומחוצה לו במתן ערכים מעבר לפרסום המסורתי. חיבורים לקהילה, חשיפת הערכים של השותף ועוד המון פעילויות שנובעות מעבודה המכוונת לשימור המותג הגדול הזה שנקרא מכבי FOX תל אביב.

שתהיה לכל משפחת מכבי – אוהדים, שותפים עסקיים והמועדון - עונה מרגשת ומוצלחת.

הכותב הוא סמנכ"ל מכירות במועדון הכדורסל מכבי תל אביב


מכבי פייסבוק מכבי פייסבוק מכבי פייסבוק מכבי אינטסגרם
לוגו מכביסט

מועדון האוהדים של מכבי תל אביב

רק מכביסטים זוכים להטבות מיוחדות, מבצעים, הנחות, מפגשים ואירועים לרשומים בלבד

הצטרפו עכשיו!
סמית
הטבות מכביסט
הצטרפו למועדון מכביסט
זכר
נקבה

תאריך לידה:
על ידי הרישום הנני מצהיר כי אני מעל גיל 18, מאשר את התקנון וקבלת תוכן פרסומי ועדכונים ממועדון הכדורסל מכבי תל אביב
×