תפריט
כפתור ימני - כרטיסים כפתור אמצעי - חנות שמאלי - מנויים
כפתור ימני - כרטיסים כפתור אמצעי - חנות שמאלי - מנויים

מכבי אירחה את מפגש מותגי-העל

ראשי כמה מהחברות המובילות במשק, החברים במועדון המנהלים של SUPERBRANDS ישראל, התכנסו לארוחה והרצאה בהיכל המכבים. שמעון מזרחי: "זה הבית שלכם"

22/12/2021
ראשי · חדשות · מכבי אירחה את מפגש מותגי-העל
מועדון הכדורסל מכבי תל אביב אירח את מפגש מועדון המנהלים של SUPERBRANDS ISRAEL בהיכל המכבים, המוזיאון הממוקם מתחת להיכל מנורה מבטחים. האירוע היוקרתי כלל התכנסות של בעלי ומנכ"לי כמה ממותגי-העל המובילים בישראל, ארוחה משותפת והרצאה של המאמן יאניס ספרופולוס. 

בין מותגי-העל שנציגיהם נכחו באירוע היו DHL, קליל, רמי לוי, קבוצת לוריאל, מחלבות גד, רשת BE, אירו-אסיה, דומינו'ס פיצה, מי עדן, מנורה מבטחים, לקסוס, אייס, אנגלו סכסון וחברת החשמל. מי שהנחה את האירוע היה בעלי סופרברנדס ישראל ערן יסעור, שאירגן את האירוע לצד הבעלים והמנכ"לית אתי עמיעד. במקום נשאו דברים גם יו"ר המועדון שמעון מזרחי והמנכ"ל עדלי מרכוס.



"ברוכים הבאים בצל קורתנו", אמר בפתח דבריו עו"ד שמעון מזרחי, יושב ראש מועדון הכדורסל מכבי תל אביב מזה 52 שנים. "אני מקווה שהיה לכם די זמן כדי לעבור ולראות את ההיסטוריה של המועדון. כבוד לנו גדול לארח אתכם ואני רואה כאן גלריה של מנכ"לים של גדולות מהחברות בארץ. תבורכו ותדעו שהבית הזה הוא כמו הבית שלכם". 

"זה כבוד גדול בשבילנו לארח אתכם, המותגים המובילים בארץ - אין ספק. חשוב שהקהילה העסקית בישראל תבין את חשיבות החיבור לספורט בכלל ולמכבי תל אביב בפרט", הוסיף מנכ"ל המועדון עדלי מרכוס. יאיר ביטון, מנכ"ל DHL אקספרס, סיפר: "אני שמח להיות חלק מהמפגש הנפלא והחשוב הזה של מותגי-על. אנחנו ומכבי הולכים אחורה יותר מעשר שנים. אנחנו ספונסרים, חברים, שותפים לדרך".



רמי לוי, בעל השליטה ברשת רמי לוי-שיווק השקמה, רמי לוי תקשורת, קופיקס וישראייר, אמר במהלך האירוע: "אני מאוד מאוד שמח להיות פה במועדון שלכם. לדעתי מכבי מייצגת את ישראל בכלל. אז ברגע שכל מותגי העל מגיעים לפה למועדון, השמיים הם הגבול". 

"תמיד חיבור של מותגי-על - מותג עם מותג - זה תמיד מחזק את המותג, מעצים אותו", הסכים צורי דבוש, מנכ"ל ובעל השליטה של קליל - חלונות מעוצבים. "החיבור לספורט נותן חיבור רגשי. זה מה שאנחנו מחפשים גם במוצרים שלנו, להפוך את החלון למוצר אמוציונלי. לעשות חיבור בין החוץ לפנים". 

"כשאנחנו מדברים על מותגי-על, אי אפשר שלא להזכיר את מכבי", קבע אלי שגיב, מנכ"ל קבוצת לוריאל. "כי מה זה מותג-על בסוף? זה מותג שמדבר אל הלב. זה מותג שמניע אנשים, שגורם לאנשים להרגיש משהו. וזה מכבי תל אביב. מותג שמצליח להביא אחריו אנשים לכל העולם כי הוא עושה להם משהו בלב. זה מותג-על".












מכבי פייסבוק מכבי פייסבוק מכבי פייסבוק מכבי אינטסגרם
איתנו

להיות מכביסט

מצטרפים למועדון האוהדים הרשמי ונשארים הכי קרובים שיש. תוכן בלעדי, כל העדכונים לפני כולם, הזמנות לאירועים ומלא הטבות ופעילויות צהובות במיוחד

הצטרפו עכשיו!
איתנו
הטבות מכביסט
הצטרפו למועדון מכביסט
×