תקופת חידוש המנויים לעונת 2024/25 לקראת סיום. לרשות בעלי המנויים בעונה הנוכחית אפשרות להבטיח את מקומם לשנה נוספת במחיר מחדש עד 22 ביולי. זה גם המועד האחרון לשמירת המקומות, כאשר בתחילת השבוע שלאחר מכן תיפתח לקהל הרחב מכירת כל המקומות הפנויים.
אלפי מכביסטיות ומכביסטים כבר הצטרפו לרשימת ההמתנה למנויים חדשים, לאחר שבקיץ שעבר נמכרו כל המנויים האפשריים. מחירי המנויים נותרו ללא שינוי ועל אף אתגרי כל השנה החולפת, מכבי Playtika תל אביב תמיד צועדת קדימה בראש מורם לעבר המטרות הבאות.
אנו ערים לקושי שאוהדים נתקלו בו בשבועות האחרונים בקבלת מענה ומתנצלים על כך. העיכוב נובע בין היתר מריבוי הפניות של אוהדים המבקשים לחדש את המנוי ומתקלה טכנית במערכת המחשוב, שגרמה לצוואר בקבוק במערכת, תקלה המטופלת בימים אלה.
אנו מתחייבים כי לכל אחד מבעלי המנויים שפנה אלינו ולא קיבל מענה תיעשה פניה מהמועדון בשבועיים הקרובים, בכדי לאפשר לו לממש את הזכות לשמירת המקום ולהנחת "מנוי מחדש" גם אם חלף מועד החידוש המקורי, שנקבע ל-8.7.24, וזאת בטרם יוצע מקום מושבו בהיכל למנוי אחר.
אנו מתנצלים על אי הנוחות שחלקכם נתקל בה ומתחייבים לא לחסוך מאומה על מנת לשפר את השירות בהקדם המיידי.
מה עושים עם חוסר הוודאות?
קיים חשש לגבי קיום משחקים בישראל? פשוט מאוד: על כל משחק יורוליג בעונה הסדירה 2024/2025 הכלול במינוי, שלא ייערך בארץ עקב המצב הבטחוני (עד 17 משחקים), בעל המנוי יהיה זכאי לקבל זיכוי או החזר כספי (לבחירת המנוי) בשווי 3% ממחיר המנוי ששולם בפועל (כלומר, עד לסה"כ החזר מקסימלי של 51% ממחיר המנוי ששולם). ההחזרים יתבצעו לאחר תום עונת המשחקים, בהתאם ובכפוף למפורט בתקנון המנויים והכרטיסים של מכבי. לתשומת ליבכם, במקרה של קיום משחקי פלייאוף/פלייאין בארץ סכום ההחזר עשוי להשתנות, כמפורט בתקנון. למען הסר ספק, מובהר כי האמור לעיל מהווה תמצית בלבד וכי נוסחו המלא של תקנון המנויים והכרטיסים הוא המחייב.
איך מחדשים?
איך מחדשים?
פשוט לוחצים על הכפתור בהמשך, מתחברים עם שם משתמש וסיסמה למנוי הדיגיטלי, רואים את כל הפרטים ומשלימים את החידוש.
מה עושים מנויי פרסום?
מה עושים מנויי פרסום?
מתקשרים למחלקת המכירות בטלפון 2024* או שולחים מייל לכתובת pirsum@maccabi.co.il