לשון הכתבה מטעם אתר התחרות:
מה אהבנו בו: הקבוצה של המדינה או לא הקבוצה של המדינה? למכבי תל אביב יש את אחד ממערכי האינטרנט המכובדים והרציניים ביותר באירופה. ישראל, כרגיל, לא נותנת פייט אמיתי לצהובים.
ערוץ היוטיוב של מכבי מונה כרגע 1,343 (!!!) סרטונים, שמנציחים את ההיסטוריה המפוארת של המועדון, ואת ההווה המרשים של הקבוצה הנוכחית. לפי קצב העדכונים בערוץ, לעתים בשעות הקטנות של הלילה, נראה כאילו הוא מתופעל על ידי עשרות עובדים חרוצים. מי יודע, אולי דריק שארפ מעלה קלטות שלו לאוויר ברבע לפנות בוקר.
עמוד הפייסבוק של הצהובים מכיל 66 אלף חברים כרגע, מה שהופך אותו לגדול ביותר ברשת הישראלית. הקבוצה מעדכנת באופן תדיר את העמוד, מה שמקרב את האוהדים לקורה במועדון ובעצם הופך אותם לראשונים לקבל עדכונים אמינים ישירות מהמועדון עצמו. כך למשל עדכן עמוד הפייסבוק על החתמתם של ג'ורדן פארמר ותיאו פאפאלוקאס במועדון - עוד לפני שדווח על כך בכלי התקשורת הקונבנציונאליים.
הצעה לשיפור: החדשות באתר מתעדכנות באופן תדיר, אך בעמוד הבית ניתן לראות רק את ארבעת העדכונים האחרונים. כדי למצוא את הארכיון – חייבים להיכנס לתוך אחת הכתבות. ובנוסף, אולי לאור אירועי הקיץ האחרון, הגיע הזמן להחליף את התמונה (המעולה) של דריק שארפ כתמונת הפרופיל בפייסבוק?
במשפט אחד: אפילו אבנר קופל לא יכול להרוס את מה שבנו כאן הצהובים.
https://www.mako.co.il/digital-top-website-2011