נציגי קבוצות היורוליג התכנסו השבוע בברצלונה לסדנת ההכנה לעונה לראשונה אחרי שלוש שנים. במשרדי המפעל נערכו סדנאות העוסקות בשיווק, ניהול מדיה, מכירות כרטיסים ומנויים ועוד. מדובר במנהלי המחלקות שאחראים לתווך, להנגיש ולגשר בין המועדונים לקהל האוהדים הרחב.
במהלך המפגשים והסדנאות הוצגו גישות שונות בניהול, המשתתפים חלקו מניסיונם וכן נחשפו לנתונים הנוגעים לתחומי אחריותם. "הדבר החשוב ביותר הוא לנסות למכור כרטיסים, נכסי פרסום, חסויות ותוכן כגון חוויות להיות חלק מהקבוצה, גם כאשר אין קשר להצלחות של הקבוצות", הסביר עדלי מרכוס, מנכ"ל מכבי Playtika תל אביב.
"כשאנחנו אוספים וחולקים רעיונות חדשים כאן זה מועיל לכולנו, כי אנחנו לא מתחרים. אנחנו מתחרים במשחקים, אבל לא בעסקים", הסביר מרכוס בהתייחס לחיבור בין הקבוצות השונות המשתתפות ביורוליג. "בענייני עסקים, לכולנו יש את אותן מטרות".
מלבד המנכ"ל עדלי מרכוס, ייצגו את מכבי במפגשים סמנכ"ל שיווק ומכירות דורון ג'מצ'י, סמנכ"ל המדיה רועי גלדסטון, מנהל מכירות הכרטיסים והמנויים אורן עטר ומנהל השיווק והגיים-דיי ניצן פררו, המשמש גם כאיש הקשר ליורוליג.