תפריט
כפתור ימני - חנות כפתור אמצעי - אפליקציה שמאלי - מנויים
כפתור ימני - חנות כפתור אמצעי - אפליקציה שמאלי - מנויים

סט שלישי חדש למכבי Playtika ת"א

פומה ישראל עושה זאת שוב והמכבים ישחקו לראשונה עם מדים שחורים, בהשראת אגדת המסכה השחורה

07/12/2022
ראשי · ארכיון כתבות · סט שלישי חדש למכבי Playtika ת"א
סט שלישי חדש למכבי Playtika ת"א
מכבי Playtika תל אביב הפכה בשנים האחרונות לפרויקט הדגל של חטיבת הכדורסל העולמית של ענקית אופנת הספורט PUMA. העבודה הישירה של המטה הישראלי מול המותג האמריקאי PUMA HOOPS מייצרת חידוש משמח נוסף לאוהדי הכדורסל. לאור הפופולריות של הסט השלישי הלבן מהעונה הראשונה, פומה ישראל ייצרה סט חדש ומרענן ולראשונה אי פעם מכבי תעלה לשחק עם מדים בצבע שחור.

כחלק מהעבודה המשותפת, הציוד של קבוצת הפאר הישראלית הינו תוצר של פיתוח משותף בין פומה ישראל לבין פומה בוסטון, האחראית על חטיבת הכדורסל. הביגוד של מכבי Playtika תל אביב נעשה בייצור ייעודי במיוחד לקבוצה בלבד, שלאחר מכן משמש קבוצות נוספות בעולם. אז למה סט המדים השלישי דווקא בצבע שחור? הרבה יותר מבחירה אופנתית. 



THE LEGEND OF THE BLACK MASK

הצבע השחור משמש תפקיד פסיכולוגי חשוב בקבוצות ספורט. ב-2012 קובי בראיינט הופיע למשחק כשעל פניו מסיכה שחורה המגינה עליו משבר באף. כצפוי, הוא היה בלתי ניתן לעצירה באותו משחק. באותה שנה, קיירי אירווינג הופיע גם הוא עם מסיכה שחורה במשחק בו קלע 41 נקודות נגד ניו יורק ניקס, בסיומו כונה SUPER HERO בשל הלוק הייחודי והסטטיסטיקה הנפלאה.

בשנת 2014 מיאמי היט עלתה עם סט משחק שחור חדש, כאשר הכוכב לברון ג'יימס עלה עם מסיכת פנים שחורה. ציטוט שיצא מאותו משחק העלה את האבחנה: "LeBron just generally being better than all other humans around him". הפנומן קלע 31 נקודות וסיפק מספר הטבעות שנכנסו להיילייטס של הליגה הטובה בעולם. לאחר אותו משחק, ב-NBA אסרו על הפורוורד להשתמש במסיכה שחורה, ובעצם הגדירו לכל הליגה שמסיכות שחורות אינן חוקיות עוד. הסיבה הייתה האפקט הפסיכולוגי של הצבע השחור, ההופך את הקבוצה והשחקן ל"אימתניים" יותר. 



פומה לקחה את הרעיון ופיתחה דרכו את הסט החדש. המדים עשויים שוב מפסגת הטכנולוגיה הלבישה של פומה, הכוללת חומרים ממוחזרים ועיטורים צהובים-כחולים על החולצה והמכנסיים. הסט המיוחד הגיע למכירה בכמות מוגבלת מאוד בחנות המועדון של מכבי בהיכל (ליד שער 3) וכן בחנות הדגל של פומה בנמל תל אביב. 

"החיבור שלנו עם מכבי תל אביב הוא חיבור אסטרטגי וחשוב ברמה מקומית וגלובלית", הסביר אסף עשור, מנהל השיווק של פומה בישראל. "מכבי תל אביב נבחרה כפרויקט דגל מעשרות קבוצות שהוצעו למותג. מבחינתנו, שיתוף הפעולה בינינו - פומה ארה"ב ומכבי תל אביב - מייצר חדשנות וריגוש שאנחנו שמחים שמגיע גם לאוהדים והקהל הרחב. כבר השנה ראינו גידול של פומה כדורסל עם קבוצת יורוליג נוספת ואפילו סט מדים שלישי בליגה הישראלית למספר קבוצות. אנחנו מאמינים שהיד עוד נטויה, שמחים לרגש את קהל האוהדים ולייצר ערך מוסף כמותג מוביל".



מכבי פייסבוק מכבי פייסבוק מכבי פייסבוק מכבי אינטסגרם
איתנו

להיות מכביסט

מצטרפים למועדון האוהדים הרשמי ונשארים הכי קרובים שיש. תוכן בלעדי, כל העדכונים לפני כולם, הזמנות לאירועים ומלא הטבות ופעילויות צהובות במיוחד

הצטרפו עכשיו!
איתנו
הטבות מכביסט
הצטרפו למועדון מכביסט
×